Neven MimicaGospodin Neven Mimica, EU Povjerenik za zaštitu potrošača u članku"ŽELIM ČUTI ŠTO POTROŠAČI IMAJU ZA REĆI" (Liderpress.hr) poručuje "Rasprava će biti otvorena do posljednjeg dana siječnja sljedeće godine i dostupna preko interneta, a prihvaćeni prijedlozi i informacije bit će iskorišteni za unaprjeđenje postojeće mreže nacionalnih tijela zaduženih za provedbu zaštite prava potrošača."

Hrvatski potrošači sada imaju mogućnost napisati svoja pitanja, pritužbe, sugestije putem Upitnik koji mogui popuniti na hrvatskim jezikom i kao i dobiti odgovor na hrvatskom jeziku.

SVOJE UPITE, ANALIZE, SUGESTIJE I PRITUŽBE PROSLIJEDITE PUTEM UPITNIKA (klikni)

I.R.

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information